Chevrolet prodal 206 400 vozů v západní a střední Evropě v roce 2011, o 1600 více ve srovnání s rokem 2010, čímž dosáhl dosud nejvyšší tržní podíl značky 1,24 procenta na celkovém trhu. Chevrolet zaznamenal nárůst prodeje v 20 a nárůst tržního podílu v 16 zemích západní a střední Evropy v porovnání s rokem 2010. V sedmi zemích dosáhl Chevrolet rekordní tržní podíl, v mnoha z nich současně také dosud nejvyšší počet prodaných vozůl: Rakousko (tržní podíl 1,18%), Francie (0,88%), Německo (0,86%), Polsko (2,28%), Srbsko (5,02%), Slovinsko (2,95%) a Turecko (2,6%).

„Naše výkonnost byla dobrá a v roce 2011 jsme zaznamenali růst na náročném evropském trhu,“ řekla Susan Docherty, prezidentka a výkonná ředitelka Chevrolet Europe. Chevrolet v roce 2011 přivedl na trh sedm nových modelů a zvýšil tak pokrytí na více, než 50 procent tržních segmentů. „S naší novou řadou modelů v showroomoch v celé Evropě je rok 2012 výbornou příležitostí pro náš další růst,“ řekla Susan Docherty.

Bestsellerem v Evropě se stal Chevrolet Spark, který zde představuje 5,5 procenta segmentu mini s prodanými 66 400 vozidly. Malý Chevrolet Aveo se prodal 51 000 krát a Chevrolet Cruze, nyní k dispozici také jako populární hatchback, dosáhl prodej 39 400 vozů. Kompaktní Chevrolet Cruze byl opět lídrem segmentu v několika evropských zemích a je celosvětově nejprodávanějším Chevroletem s více, než 1 miliónem prodaných vozů od svého příchodu na trh v roce 2009. V roce 2012 přibude Chevrolet Cruze Station Wagon; pokryje tak další, v západní a střední Evropě významný tržní segment.

 

SUV Chevrolet Captiva a rodinný van Chevrolet Orlando se nadále těšily vysokému zájmu, čehož důkazem je prodej 24 300, resp. 20 600 vozů v roce 2011. Prodej ikonického sportovního Camara, lídra segmentu v USA, dosáhl za několik prvních měsíců prodeje v Evropě počet 600 vozů, přičemž 40 procent směřovalo do Francie.

V celé Evropě, Chevrolet v roce 2011 prodal 517 800 vozidel, což představuje nárůst o 40 500 vozů, nebo 8,5 procenta vůči roku 2010, čímž dosáhl rekordní tržní podíl 2,61 procenta. Chevrolet dokázal obhájit svoji pozici největšího importéra v Rusku prodejem 173 500 vozů v roce 2011, což představuje nárůst o 57 200 vozů a dosažený tržní podíl 6,39 procenta.

Navíc, Chevrolet v roce 2011 prodal 15 133 vozů v Izraeli.

Tisková zpráva/-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.