Cadillac se na starém kontinentě příliš neprodává, oficiálních zastoupení je tu jako šafránu. Přeci jen evropané prahnoucí po rychlosti, dokonalém zpracování jsou zvyklí na zejména německé automobily. Ale Cadillac jim chce ukázat, že všem těm rychlým němcům může konkurovat a využil k tomu sílu sociálních médií a pár fotek.

Je to asi ta nejlevnější a přitom nejzdařilejší forma reklamy a zároveň provokace, která za poslední dobu vznikla. Cadillac vzal svůj model CTS-V a jako svou super silnou vlajkovou loď ho cestou do Ženevy vyfotil před showroomy svých evropských konkurentů. Na Twitter pak přidal pár vtipných poznámek a fotky si okažitě začaly šířit jako lavina.

A kdo že jsou jeho konkurenti? No vzhledem k tomu, že CTS-V má pod kapotou V8 o výkonu 640 koní je jasné, že jsou to jen ti nejlepší. V prvé řadě Cadillac zatrollil před BMW a na fotku si vybral velkého konkuretnta v podobě M4. K fotce jen dodal, aby se BMW nebálo, že mu nějaké ty donuty nechají. 🙂 Další fotky pak úspěšně provokují Audi nebo Mercedes-AMG.

Ano, je to troufalé a lehce vyzývavé, ale má to nápad. Když si vzpomenete na to, jak se na našem malém rybníčku přetahovaly dvě automobilky (i když ve finále vlastne stejně jen jedna…), vyznívá jejich snaha tak nějak trapně. Takhle se to dělá. S lehkostí a hlavně humorem. 🙂