V úterý proběhlo v prostorách pražské restaurace Avion 58 neformální setkání novinářů s jezdci a managementem týmu Buggyra International Racing System.

Podle očekávání směřovala největší porce dotazů směrem k dvojici pilotů David Vršecký – Michal Matějovský. „Nemá cenu dnes sáhodlouze rozebírat poslední sezónu. Snad jen tolik, že jsme i přes kvantitativní a především kvalitativní nárůst konkurence udrželi pozice z předchozího roku, což považuji za úspěchy,“ prohlásil David s tím, že nová sezóna pro něj začne již v polovině příštího týdne, kdy bude testovat na okruhu v Mostě komponenty pro Buggyru 2013. „Cíl je jasný. Zrychlit.“

Letošní úspěšný nováček Michal Matějovský má před sebou vyjednávání ohledně možného angažmá v mistrovství světa silničních vozů WTCC. Jeho otec a manažer v jedné osobě, mistr Evropy z roku 2001 Stanislav Matějovský však zároveň pracuje na možnosti účasti v seriálu mistrovství Evropy závodů tahačů.

 

„Obě strany vědí, co od sebe mohou navzájem očekávat. Přesvědčili jsme se navzájem o schopnosti vzájemného flexibilního jednání. Pomyslný míček je v této chvíli na straně kurtu Matějovských,“ potvrdil týmový manažer Jan Kalivoda.

Dalším tématem byla nová termínová listina, která by měla začít nabírat konkrétnější podobu po zasedání FIA 13. listopadu v Ženevě. Šampionát se rovněž chystá na nového promotéra, který byl již v Le Mans představen pod názvem Formula T1. Jedním z jejich majitelů je ředitel závodů Tony Iddon, který hodlá tímto způsobem využít dvě desetiletí strávená v truckovém kolotoči. Nutno ovšem říci, že žádná oficiální smlouva nebyla doposud podepsána, o všem podstatném budeme informovat.

Posledním probíraným tématem byla premiéra závodních motorů GYRTECH z dílny Buggyra na blížícím se ročníků Rallye Dakar 2013. I v tomto případě garantujeme, že s postupem času budou informace nabírat na intenzitě.

Tisková zpráva/-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.