V ČR se vloni prodalo přes 186 tisíc osobních a lehkých užitkových vozů, což v porovnání s rokem 2010 představuje nárůst o 3,2 %. Jednoznačným „skokanem roku“ mezi přibližně dvacítkou značek, které formují domácí automobilový trh, se stal Opel – ten v roce 2011 umístil v ČR 4685 automobilů, tedy o 28 % více než v roce předchozím. Tak výrazným zvýšením prodejů se nemůže pochlubit žádná z devatenácti prvních značek žebříčku Svazu dovozců automobilů!

Vyšší prodeje Opelu znamenají také o celou čtvrtinu vyšší tržní podíl: Zatímco rok 2010 Opel uzavíral s dvouprocentním podílem, aktuálně mu patří přes 2,5 % českého automobilového trhu – a díky tomu se Opel posouvá vzhůru i na žebříčku nejsilnějších importérů. „Splnili jsme, co jsme si pro rok 2011 předsevzali: Vrátit značku Opel mezi TOP 10 importérů – a to se nám bezezbytku podařilo,“ komentuje posun Opelu až na osmou příčku mezi importéry Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení Opelu.

„Posouvat se na tvrdě konkurenčním českém trhu vzhůru je velmi obtížné, my ale spoléháme i na množství novinek, které letos našim zákazníkům přineseme,“ doplňuje Pavel Šilha. „Už za několik týdnů to bude zcela nová Zafira Tourer – ve dvojici s oblíbenou Zafirou Classic, která zůstává nadále v našem portfoliu, tak dále posílíme pozici Opelu v segmentu kompaktních MPV modelů.“

 

Ještě na jaře potom vyjede nový Opel Combo, atraktivní Astra GTC (i s „ostrou“ verzí OPC o výkonu 280 k) nebo unikátní elektromobil Ampera. A například Insignia se dočká špičkového turbodieselu „Bi-Turbo“. Významným momentem bude březnový autosalon v Ženevě, kde Opel ve světové premiéře představí svůj malý SUV model.

Léto pak bude vyhrazeno faceliftu modelové řady Astra, jejíž nabídku obohatí nová verze sedan.

Na podzim se Opel pochlubí malým stylovým modelem (označovaným zatím pracovním názvem „Junior“) a atraktivním kabrioletem.

Tisková zpráva/-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.